Eight A's.


Assalamualaikum. Hai guys, apa khabar? Lulz today aku happyyyyyyyyyyyyyyyyy gilaaaaaaaaaaaaaaaaaa. K i got 8A's wuuuuuhuuuuuu ohhh yeah *goyang kepala* hahaha. Alhamdulillah thank you Allah. Fuhh lega dah dapat result kan. Tambah pulak dengan result yang gempak memang lagi "wow" la kan. Hehehew. Tak sia-sia berkat usaha keras aku selama ni. Since bulan 12 aku masuk kelas tuition tiap-tiap minggu tak boleh nak hangout mana-mana asyik pi tuition ja then tambah dengan kelas tambahan dan lain-lain rasa result 8A untuk PMR ni memang sesuatu yang fuhhhhh taktau nak habaq lagu mana memang nak teriak la kalau cerita pasai belajaq before pmr tu. Huhuhu. Like a woahhhhhh "eyla 8A wooo" muka mau budak bodo boleh dapat 8A? K aku nak pengsan, betoi ka aku 8A ni? K betui. Hahahaha. Rasa macam tak percaya. K actually memang hari-hari aku berdoa supaya aku dapat 8A. K totally speechless taktau nak taip apa dah. Yang penting aku dalam senarai top 20 pelajar cemerlang PMR smk dato' onn. K last sentence "AKU 8A" kbyeee. hahahahaha.